14 Şubat 2014

SEVGİLİLER GÜNÜNÜZ KUTLU OLSUN

Evlendiğimiz günden beri ilk defa sevgililer günü için özel bir hazırlık yapabildim. Mesailerimizden dolayı hiç birlikte kutlayamamıştık. Ama bu sene azmettim ve geceden masanın ön hazırlığını yaptım :)





Artık ben işe gitmediğim için eşim işe gitmeden kahvaltıyı hazırlayabilmek için sabah, gün doğmadan hazırlıklara devam ettim :) ve sonuç






Olabildiğince kalp figürü kullanmaya çalıştım :) ve sonunda sürpriz sevgililer günü kahvaltısını hazırladım. 
İkimiz baş başa kahvaltı yaparız diye planlıyordum ama her gün öğlene doğru uyanan kızım bugün 8:00 de uyanınca minik sevgilimizde bize katıldı :) 
Ufak ayrıntılarla mutlu bir kahvaltı oldu bizim için. 
Sevgiyi bir güne sığdırmak mümkün değil biliyorum. Her günümüzün sevdiklerimizle mutlulukla, Huzurla geçmesini diliyorum. Sevdiklerimiz henüz hayattayken her günün kıymetini bilmek lazım. 
Sevgiyle kalın...

8 yorum:

  1. Çok güzelllll.Bayıldım.Ellerine sağlık............

    YanıtlaSil
  2. Bu ne özen böyle, beğendim. sevgiler

    YanıtlaSil
  3. gerçekten sevgi dolu, şık bir kahvaltı masası olmuş. çok kıymetli anlar bunlar. 10marifet'te eski yazıları dolaşırken geldim buraya, gelsenize arada sırada marifet'e, bekliyoruz biliyorsunuz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) marifete gelmeyi çok isterim. Son zamanlarda o kadar yoğunum ki, küçük kızım, ev işleri ve siparişler. Çoğu zaman İnternet'e yaptıklarımın resimlerini yükleyemiyorum bile. Ama en kısa zamanda bu davetinize icabet edicem inş. Tekrar teşekkür ederim. Sevgiler

      Sil
  4. çok güzel elinize sağlık. kupaları nerden aldınız ço güzell :)

    YanıtlaSil
  5. ÇOK GÜZEL ELLERİNİZE SAĞLIK BEN DE BEKLERİM :)

    YanıtlaSil